Trötter

Så har man klarat av första veckan i skolan. Hittills har allt känns jättebra så det här kommer nog att gå vägen :). Håll tummarna för mig. Känns iaf väldigt bra att sitta i skolbänken igen (inte för att dom har några men ändå :P).
Idag körde jag mot Linköping vid 07.00 och var inte hemma förens vid vid sextiden.
Då åkte jag direkt till stallet och kämpade tappert i flera timmer med att lasta in halm,
det var extremt jobbigt och jag kommer ha grym träningsvärk imorgon.
Bästa medecinen mot träningsvärk är ju att träna så det blir upp tidigt imorgon och så ett voltigepass :D.
Sen på kvällen är det kräftskiva, det ska bli väldigt, väldigt roligt. Igår kväll satt jag och Åsa och gjorde sånghäften med en massa roliga och härliga snappsvisor, det kommer bli supermysigt. Om någon behöver ha bra snapsvisor till kräftskivan så har jag massa på lager nu :).


Min allra första skoldag i första klass :), det var lite samma känsla som i måndags :P


Om jag någon gång får för mig att klippa lugg så ska jag ta fram den här bilden och övertyga mig om att det kanske inte är en bra idé ;P

Kommentarer
Postat av: helena

vilken söt mini-mikaela! :P

2008-08-24 @ 18:17:00
Postat av: rebecka

mikaelalalalalaaaaa

har uppfunnit en ny variant av den gammla klassikern..du får klura på melodin själv tillsvidare, kan ju avslöja att den påminner om ella ella aaaaaaaaaa

2008-08-31 @ 12:53:03
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0