Vad hände den 11 nov. 2007

.. man skulle kunna tro att svaret ska vara: "den senaste gången du skrev i din blogg Mikaela" men det är fel för det var faktiskt bara någon månad sen, hihi.
 
Rätt svar ska vara att vi var och tävlade i Caprifolen. Vi hade superroligt som vi har på alla tävlingar trotts att det var väldigt kallt att springa runt i en tunn voltigedräkt i ett minusgradigt ridhus.
Jaja, iaf så ska vi åka på den tävlingen i år igen, detta år är datumet dan 16 nov. alltså på söndag och hoppas på att det inte blir för kallt. Det här året ska vi lite äldre stå över och jag ska istället åka ner med alla småttisar och några lite äldre. Avresa på lördag :)


Jag kör min kür (Förra årets tävling i Caprifolen)



Nu sitter jag och dricker årets första glögg och myser. Lite tidigt kanske men det är ju inte långt kvar till första advent. Borde snart börja köpa fina julklappar till alla nära och kära. Träffade Marcus förra veckan och han har nästan köpt till alla redan så jag blev lite stressad :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0