En månad kvar...

Nu är det exakt en månad kvar tills min kära vän och kollega (fd kollega) Rebecka lämnar Norrköping för att söka lyckan i London. Det är en stor förlust både för Norrköping och för voltigelaget... men framförallt för MIG :´(.
Hihi ska iaf bli roligt att höra om alla era galna upptåg i storstaden :).  


I lördags var det som så många gånger tidigare förfest hos Rebbe :)


På torsdag så kommer jag och min kära familj att fly, vi ska fly ifrån alla galna vänner och släktingar.
Kan ni gissa varför?
Mamma fyller 50 ! ! ! ! !

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahaha klockren bild, alla ser ut att vara i sina egna världar :P denna måste jag låna av dig ett tag..och du ska förresten komma och hälsa på! glöm inte det ;D och sen måste jag ju nästan komma hem över jul och lagom till bocktävlingsdagen..:p

2008-09-05 @ 09:19:31
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0