Hurra, nu är mamma 30 :D ! ! !

Nu har jag varit på Gotland, det har varit mycket trevligt :).
Vi har mest åkt runt och kollat på sevärdheter och shoppat. I söndags skulle vi köra och titta på gotlandsrussen som lever vilt på Lojsta Hed... trodde vi.
Vi åkte runt länge och letade men trots att Jesper gjorde en egen upptäcktsfärd in i skogen så lyckades vi inte hitta dom.

Sen visade det sig att hästarna var i en stor hage där de bodde på hösten, hela familjen tyckte att det var rätt mesigt av dem att inte vara mer vilda :P. När vi kom till hagen lyckades vi iaf leta rätt på ett gäng russ så alla blev nöjda och glada.

Under hela helgen har vi besökt många platser som vi brukade vara på när vi var små. Det har blivit mycket nostalgi och historier om hur min familj har mobbat mig från början till slut. Bl.a. har de en gång på Gotland lurat mig att äta saltgurka trotts att jag rös och skakade. Så berättade dom hur roligt dom hade haft då och att alla 3 hade skrattat så dom kikna, det är inte lätt att vara yngst :P.




Jag klättrade upp på en stor sten :P, lägg märke till den klarblåa himlen, speciellt alla ni som roade er i regniga Norrköping ;)


Klätterapor :P


"Vilda" russföl i Lojsta :)

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Filla

Hmm, 30? Så hon var 10 när hon födde dig???;)

2008-09-10 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0