21 rimmar på plätt

Någon tårta på sängen blev det inte denna födelsedag. Istället gick jag upp i ottan för att styla hår och ansikte, slänga i mig lite hotellfrukost och sedan sticka iväg till tävlingen :).

Vi körde bara grunden idag eftersom vi är så många nya men det var roligt ändå. Tyvärr gick det inte så bra för mig, speciellt första blocket gick skiiit, jag skyller det på min nervositet och att vår käre lille Charmeur ville springa väldigt snabbt och bocka lite ibland, men sen lungnade vi ner oss, både jag och hästen(;P) så sista blocket gick lite bättre :).

Jag har lärt mig ett nytt ord idag igen, ett sånt där ord som skåningarn/halläningarna hittat på själva och som egentligen inte är ett riktigt ord även fast de tror det ;P. Dagens ord är: Frösigt (=frusigt).
A - Oj, kolla den hästen har frösigt (pekar på en häst i som står helt stilla i en hage)
Jag -  ..... (Ser  mycket frågande ut)

Resan hem blev inte direkt rak, först så körde vi vilse, hur man nu kan lyckas med det på en motorväg... tyvärr var det jag som satt vid ratten :P. Vi fick besöka många intressanta platser på vår lilla "genväg". Till slut lyckades vi äntligen hitta rätt igen. Sen innehöll resan glassätande, skönsång, skrattattacker och annat härligt ända fram till typ Laholm då det blev en STOR konflikt i bilen :P. Som tur var ringde Åsa-Nisse mycket passande, så jag satt och pratade i telefon resten av resan, hihi :)

 



Födelsedagsbarnet :)


Tralalalaaa här är mitt wunderbara lag :)



Jag och Lovisa gör något lyft som inte blev så coolt ser jag nu :P


...den får tala för sig själv :P

Tack för en väldigt rolig födesledag och tack för fina sånger från Åsa, Nadja och diverse Caprifolare :) Haugeberg sjöng visserligen inte klart hela låten och Angelica ville sjunga lilla snigel.. men det är ju tanken som räknas :P.

Godnatt kära vänner :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

dom där skåningarna....:p hahah låter som du haft en strålande födelsedag! du får se till att lägga upp bilder på den där bilen med! :D

2009-04-20 @ 11:03:26
URL: http://beckare.blogg.se/
Postat av: angelica :D

ojdå:O vem kan den där skåningen vara?:D haha svar : JAG!xD ja, världens mest sociala typ var du ju inte,^^ tyckte faktiskt att du kunde köra om maria:D men men lärde oss en läxa att vi ska koppla in GPS innan vi kommer ut på motervägen:D

2009-04-21 @ 17:21:59
Postat av: Marcus Å

Jag ska till gbg helgen 15-17 Maj, då kanske du kan komma dit? :D

2009-04-29 @ 20:43:07
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja de var en bra dag,synd bara att du inte körde om maria:(

2009-05-01 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0