26 Februari

Imorse tog jag tåget till Norrköping. Jag hade bestämt att jag skulle gå till tågstationen, något jag ångrade väldigt snabbt eftersom det började ösregnade. Tappert traskade jag de ca 2,5 km (lite kortare var det nog) till Centralen och satt sedan på tåget och frös i mina blöta kläder. Fast jag tycker det är ganska mysigt att åka tåg så det gjorde inte så mycket.


 

  ***


Jag kan inte förstå att det har gått 10 år, minnena från den dagen är fortfarande så tydliga. 

(facebook) Jesper Karlsson is:
10 år känns som typ 8 minuter. Du är med oss hela tiden, men det vet du. Hoppas allt är skitbra där du är! peeeeeeace



Livet är så orättvist
R.I.P

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4801109

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0