Jag reste söder ut mot... snön (?)

Japp så är det, här nere låg snön på granarna och allt man såg var ett vackert vinderlandskap :)
(..nu överdrev jag lite, ganska mycket faktiskt men man kan ana lite vita fläckar här och var).. Jag sitter iaf just nu i min nya fina lya här nere i Halmstad. Flyttlasset (dvs. jag och min volvo) avgick från Norrköping 09.36 imorse, sen mellanlandade jag på Caprifolen och var med på deras Kick-off. Det var trevligt och jag fick träffa några ur mitt nya lag, är verkligen superladdad för att börja träna nu :D.
Efter det åkte jag hem hit och sen har jag försökt att bo in mig :).

Men vad gör jag här igen då undrar ni? (alla 0 läsare som jag har).
Jag är här av ren rädsla! ! ! ;P
Vårat gymnasiegäng är nu väldigt långt från varandra så vi har bestämt att alla måste börja blogga så man kan hålla koll på varandra. Den som inte håller sig till regeln kommer att få ett STRAFF :p hihih så ni lär se mer av mig här :P.

Nu måste jag gå och packa för imorgon är det första dagen i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0