§ Vid vigseln skall kvinnan och mannen samtidigt vara närvarande.

Juridik är bra intressant, ibland när jag sitter på föreläsningarna undrar jag hur man skulle kunna ta sig genom livet utan att veta allt som vi får lära oss. Juridik borde vara obligatoriskt på gymnasiet, man kan verkligen komma att bli lurad om man inte har koll på vad lagen säger.
Passa er allihopa ;)

Livet i Halmstad går strålande. Vi har kommit igång ordentligt med träningen nu så det känns jättekul. Igår började vi träna på våran kür i galopp. Lag 2 (my team) som nu är fullt består av 3 stycken som tränat i laget tidigare och 4 nya, däribland MOI :D. Igår kändes det verkligen som att alla är riktigt laddade så det känns väldigt roligt.

För att nu hjälpa er, mina när och kära, så ska jag försöka lägga upp lite juridiska tips i inläggen ibland.
Ni kommer att tacka mig för det en vacker dag :)


Kommentarer
Postat av: Lottapotta!

tja Kikkan!!! hur länge blir du i halmstad nu då? funderar på att komma ner nån helg och hälsa på. dock kan det dröja lite eftersom jag jobbar en del. men kaaaanske i mars, annars i april :)

2009-02-16 @ 16:21:58
Postat av: asa

Hej mickizzzzzzzz! va fan jag visste inte att du hade borjat blogga igen forran nu! nu har jag ju massa att lasa ikapp. som straff kommer jag kalla dig mickizzzzzzzz resten av aret. Ska bli kul att lasa i alla fall!:)

2009-02-26 @ 17:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0