Mitt lag är lite B ;)

Sitter här i bilen påväg mot Norrköping. Nadja fick köra ett tag så jag bara slappar :). Det är skönt för jag börjar bli lite trött på E4 och det blir troligtvis många vändor ner till Halmstad under sommaren.

Igår var det tävling i Bökeberg, helt klart det vackraste ridhuset jag någonsin varit i så det var jättehärligt att springa in på banan. Inspringet blev dock i otakt och lite ojämt men men, det är ju inget jag märker eftersom jag springer först. När musiken sen ljöd från högtalaranläggningen och jag började springa fram till hästen tänkte jag "nu ska jag göra det här riktigt bra". Jag tog tag i gjorden och stampade av, sen fick publiken se det bedrövligaste upphoppet i manna minne ;P. Efter det gick första delen lite sådär men nästa gång jag hoppade upp gick det iaf bra. Totalt för laget var vi jättenöjda och küren blev jättebra och vi kom inte sist för första gången :D + att vi nu är B-lag (istället för C som innan).
Vårat lag 1 låg 1:a efter grunden och slutade sedan på 3:e plats så det var också jätteroligt :).

Nu ska jag återgå till världens bästa Nadja som är här och hälsar på :D
Snart är vi vid Gränna så det är inte så långt kvar till norrk. nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippie!! vi är B-lag, Vi är B-lag!!!:D det ridhuset var grymtxD<3

2009-06-12 @ 22:26:06
Postat av: Lovisa

Yeea!! Vi Är B-Lag!!!=D<33

2009-06-22 @ 15:33:34
Postat av: angelica

Hej (a)....

När kommer nästa inlägg?!:D jag håller faktiskt på med ett nu:D:D<3

2009-07-04 @ 10:51:38
Postat av: rebecka

uppdatering mojo!!

2010-01-14 @ 11:52:59
Postat av: rebecka

mikaela! skärpning!

2010-02-18 @ 16:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0