Ännu en ny vecka :)

Igår var det söndag och voltigeträning i Våxtorp, jag börjar kunna vägen dit nu ;). På träningen hade vi inte våran vanliga tränare vilket skulle leda till att det blev mycket jobbigare än vanligt. Vi plågades med mycket styrka och springnade ;). Det var roligt att få kämpa lite även om jag nästan förlorade känseln i armarna en liten stund :P.

Om 2 veckor är det lokaltävling på hemmaplan. Jag ska tävla med laget och i parklassen med Lovisa. Mitt största problem just nu är att jag måste lära mig att göra avhopp åt rätt håll. Igår gick det nämligen inte så bra med den saken, måste verkligen bli bättre på höger och vänster  ;).  

Nu är det dags att ta tag i juridiken och sen blir det nog en sväng till friskis :D

Have a nice day :D

Ps. Stackars alla er Norrköpingsbor som får pulsa runt i snööö. 
Här i Halmstad har vi jättehärligt vårväder här med klarblå himmel :).


Kommentarer
Postat av: rebecka

här i norrköping är vi härdade och överlever!!! :p

2009-03-24 @ 22:45:06
URL: http://beckare.blogg.se/
Postat av: flasen

jasa du, trevligt, har i thailand har stralande solsken och 25 grader celcius. I vattnet alltsa. ;)

2009-03-28 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0