Lägesrapport från Halmstaden

Våren har kommit till Halmstad, det kände jag när jag cyklade till skolan imorse i min varma vinterkappa, slutsats: Vårjacka behöver inhandlas snarast :).

I skolan var det 3 timmars engelska med Nick som är väldigt rolig och driver med alla hela tiden. Han blev jättefrustrerad för han tyckte att en av killarna hade blivit lite för skabbig så han klagade först massa på hur han såg ut och sen gick dialogen typ såhär:


         -       Do you have a girlfriend?

         -       Ehhhhh, yes.

         -       Really?

         -       yes

         -       Seriously ?!

         -       mm

         -       Wow (nick himlar med ögonen)


Man har aldrig tråkigt på engelskalektionerna :P.

På kvällen blev det en liten tripp till Caprifolen för att se på film från lördagens uppvisning, mycket roligt :). Sen hade vi lite träning också, det var första träningen med den nya truppen. Det var roligt att vara så många på träningen för omväxlings skull så det blir nog bra :). Efter träningen blev vi kvar i ridhuset ganska länge så på vägen hem var vi lite för trötta så det spårade ut lite..som alltid :).


Nu borde jag sova för på lördag är det tenta så imorgon är det plugg, plugg, plugg som gäller.

Har fått veta att massa från "gamla gänget" troligtvis kommer att vara i Norrköping över påsk så det ska bli jättekul, läääängtar efter er alla :).



Jag, Åsa, Julia och Helle
(Hittade inget foto med alla på men det ska bli kul att träffa er andra också :P)



Sov gott kära vänner


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Härligt att det är bra väder i Halmstad! :)

2009-03-20 @ 08:10:01
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-20 @ 08:15:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0