Se upp för äktenskapet

Idag var jag på föreläsning om äktenskapsbalken. Klassen enades om att giftemål är väldigt farligt, jobbigt och kostsamt. hihi. Våran unga nyutexaminerade lärare blev genast orolig och började berätta en massa bra saker äktenskap.

Efter skolan satte jag mig i min fina lilla bil och körde till Stackarp för att träna. Först körde vi intervallträning, det var roligt men jobbigt. Sen hade vi ett hästpass som inte gick så bra för mig :( dååååligt Mikaela, men men, sånt händer ibland... På lördag har jag tänkt att det ska gå superbra så att det jämnar ut sig :).

Imorgon är det skooola igen och sen är det Fredag = Helg = Wunderbart = Grillkväll på Mellbystrand = Myyyyyyyys

I söndags tävlade jag med laget, vi gjorde jättebra kür och satte alla övningarna (inte så svåra men ändå). Mina små knattar tävlade också och var jätteduktiga och så var det några lag till från Caprifolen, totalt hela 7 lag från oss faktist :D !




Caprifolens galopplag från tävlingen i söndags
Stående: Lag lila (lätt klass)
Mitten: Lag 1 (svår klass)
Liggande: Lag 2 (svår klass) Minaaaaa :D

Nu ska lampan släckas, sov gott, dröm sött :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

men jag då:-) Hehe!!

2009-05-19 @ 06:51:49
Postat av: Helena!!

Hej! kul att du skriver lite i bloggen =) när kommer du hem till norrköping då? vad har du för planer för sommaren? kram!

2009-05-19 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0